Welc0me to my blog....! ^_^

Know me more here... +_+

Tuesday, June 14, 2011

Kisah Cinta Teragung.... -_-





 Kisah cnta teragung....sbnarnye tjok ney smpena lagu hazama yg trbaru.... CINTA TERAGUNG....bez sgt lrik dye.... sumone dat i love really like dis song...n ble aku hyati blik lirik 2... sma mcm pew yg dye tgh wt utk aku...thanx bby...i really appreciate it..... stiap kali aku dgr of course aku nges...nges sbb ngt pew yg aku dh wt kt dye.... aku xpnh nk pk perasaan dye slamney...but he really patient to me...thanx bcoz i neva meet the guy like u.... napew dye sbr sgt ngn aku?? abg...syg mtx maap sgt.... tp...huh... it really hard for me 2 express wat i feel.... really hard for me to loving u like you loving me...


NEY LIRIK LAGU DYE.....

Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu
Chorus
Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu
Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu
Ulang Chorus
Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku


#TP PALING YG AKU SEY SKALI KT PART.....

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu.....




Hurm....npew dye sgop wt pew sjew utk aku tp aku xpnh nk pk aty dye....xpnh nk k pew dye ase....skit aty,mrh sume dye buang dmi aku...tp aku....i really sory honey... keikhlasan dye mncintai aku yg bwt kn aku syg dye sgt.... bg aku xdew dh laki yg akn sbr mcm ner dye sbr ngn aku... thanx... syg akn cube pew yg trmpu utk bhagiakn abg.....

walau pe yg trjdi syg akn sntiasa ngt abg smpai akhr hyt syg... xpnh ada laki yg lyn syg dgn iklas mcm abg wt....i will try my best to appreacte u.....xpnh pew yg aku mntk yg dye xtunaikn...dye sgup wt pew jew utk aku....sgop ssh asalkan aku puas aty,,,, xpnh pk skit asal aku gmbra... dye la kwn aku,bf aku,soulmate aku.... bg dye aku ney idop dye...aku ney lilin utk terangi idop dye.... Allah mguji aku dgn khilangn n dye dtgkn cbran serta ujian yg sgt wtkn aku sdey tp Allah dh dtgkn aku pelangi n sesuatu yg lbeh baek dri yg sblom ney...Allah sentiasa mberikan sesuatu yg kta perlu bkn yg kta nak...

pew yg pnh aku ase slama ney terbls dgn khdiran dye.... my passion.... BABY BUHCUK... i hope he read dis for him to know how much i love and appreacite him... for ur informtion bby i really cant live without u... ble dye xdew bru aku sdr yg aku sbnrnya syg dye lbh dr yg len.... aku hrp dye tau 2... maaf sbb slma ney xpnh nk ckp mcm ney... keegoan aku lbh tggi dr sglanya smpai sggop skitkn aty dye dmi ego gler aku 2...damn...!






Lastly...thanx 4 everthing...n I LOVE U honey.....!
              created by: OnLyOnE SinDereLa....!

No comments:

Post a Comment